Välkommen,Welkom,Welcome

lördag 17 maj 2014

Columbus I mitt hjärta..

Mitt nyårslöfte eller snarare min nyårs önskning var att 2014 skulle gå i resans spår... Jomen så är det ju.. Önskar man sig något så planteras det ett litet frö i universum.. Man får vara lite försiktigt vad man önskar sig..men sedan: Enjoy the ride! För mig har det betytt.. 6 veckor inColumbus Ohio.. New york, Atlanta, Boston, Kiruna och massor med bus i Amsterdam..
Columbus har en speciell plats i mitt hjärta .. Hittar lättare där än i Malmö eller Göteborg ... Denna lilla pärla, överraskning i det stora USA. Dessa fantastiska vänner där..minnen för alltid inslagna i det finaste siden tyg och burna i mitt hjärta.. Det är söndag och solen skiner i den lilla holländska små staden. Barnen, maken och katten sover.. Jag är vaken och delar av mig av Columbus och lite axplock av resor gjorda 2014( tillsvidare :-D )









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar