Välkommen,Welkom,Welcome

fredag 28 augusti 2015

Vänner...och Nöjesparker i Kuwait!!!!!!

Du och jag sitter och pratar..vi har varit på koncert..den va bra och jag tycker om att sitta jämte dig, smaska på nötter o mysa. Vi pratar om egenvärde, vi pratar om barn, om längtan att få barn, valet av partner och när man inte har någon att välja..du och jag delade en lägenhet, jag torkade dina tårar, tvingade dig att äta när du kände dig stressad, i kylan i New York gick vi omkring och kastade snö på varandra....och du DU du du du..byggde en nöjespark i fucking Kuwait..alldeles själv!!! Du var 28 år och som project ledare byggde en nöjespark i Kuwait...vi pratar om hur osäkra vi känner oss ..hur det går i relationer ..tackar alla makter och gudar för de modiga vänner jag har.. Och för att jag kan slänga ur mig..Nää Renee , hon kunde inte komma och fika i dag för att hon är i Kuwait och bygger en fet himla nöjespark hon :-)
Love you R!! ( jag och R i NY)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar