Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 18 januari 2016

Flyta med..go with your flow..

Att följa sitt öde..att flyta med..i bland tänker jag på det ..tänker på mitt liv mina 44 år. Ibland är jag livrädd när jag tänker på hur det ska bli när jag blir (riktigt) gammal..men ..då slår det mig vilken lyx min ängslan är..tänker jag på Sara som skriver Bloggen En Anhörigs dag bok..hon, denna otroligt starka unga kvinna spm igen o igen förbereder sig inför saknaden, inför döden att bli ensam över när hennes man lämnar henne..på unga Elin med hennes leukemi som vi får följa igenom Fyraårstiders Blogg eller lille Zeke som har en tumör i hjärnan och är så liten o älskad .. Vad gnäller jag för? Jag ska leva livet, vara så snäll spm jag bara kan och ta hand om dem jag älska samt respektera de jag inte känner..
Mitt liv och mina val..känns lyxigt!
Over and out 
Mina älskade grabbar sommar 2013 ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar