Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 7 april 2016

Tiden, min basta van..also this shall pass

"Also this shall pass" ..under mitt liv har jag kommit fram till att det verkligen ar sa...tiden laker sar, tiden nar av skarpa horn och kanter ..
Jag har lart mig att sova over det (dvs lata mig ta den tid det tar att tanka innan jag gor/svarar eller skriver nagot som jag kan angra eller vill formulera annorlunda).

Jag har ocksa lart mig att saga till nar jag behover tid att tanka over nagot och markt..det ger en otrolig frihets kansla och en kansla av att jag har kontroll...det tycker jag om (lika mycket som om jag ocksa alskar att forlora kontroll och ge mig ut pa aventyr)


En lat som jag tycker ar UNDERBAR:

https://www.youtube.com/watch?v=WzByKhjOhL8

Elbow and A day like This



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar