Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 11 juni 2013

The tempest

Det kommer en storm..manniskor har i Columbus gick hem tidigare i dag for att forbereda sig..Las...stada ut garaget sa att man kunde pakera bilen sa att den inte far nagot trad pa sig...
Hemma i NL ar det oroligt..dar ar det ocksa storm, och jag ar glad att jag inte ar dar..naturligtvis langtar jag efter mina pojkar och min man..langtar alltid egter mina nara men det har ju blivit lite som refrangen pa nagon som har emigrerat och sepparerat i fran deras familj...men jag har funnit mig i dessa "hey how are you today" "finding everything okay??"..tycker om de leeenden man far i korridorer, affarer, sma komplimanger...sa svart ar det ju inte...
Ach..love your dress, Nice bracelet!,love your shoes, nice tatoo...love your bag..ok..det ar ytligt, jag vet...men SO WHAT! man blir sedd..possitiv energi!!Den ska jag ta med mig till europa!
Vad lite flirtiga, ha lite kul ..komplimentera varandra..so what..
Enjoy life..
Har en liten utsikt i fran min byra,,,
Pinuppa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar