Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 19 januari 2016

Travels in February

Just nar jag satt och tankte att det har aret kommer att bli annorlunda gallande mina rese scheman ..hande det:
Februari..Mote nagonstans i Holland som jag inte vet var (sa raknas definitivt som ett rese aventyr for mig)/ Kopenhamn och mote med mina roliga skandinaviska kolleger ..och fa sova i mitt FAVVO hotel SP34..yeeey!/ Edinburgh och traffa varan partner dar/ Sverige...sportlov med i alla fall ett barn (fa se om Daniel far ledigt).
Edinburgh blev en overaskning eftersom jag trodde att jag var nastyan saker pa att inte fa aka dit pa jobb mer.. men dar ser man.

Alskar Eduinburgh..slar, enligt mig, London med hast-langder..

Dagens sang blir Desperado av The Eagels (RIP Glenn Frey,,)

Desperado, why don't you come to your senses?
Come down from your fences, open the gate
It may be rainin', but there's a rainbow above you.
You better let somebody love you,
Let somebody love you.
Over and Out :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar