Välkommen,Welkom,Welcome

onsdag 20 mars 2013

Sa fick man sig en släng av influensan i gen och DAMN...vad ont jag har i mina muskler och vad sjuuuuuuuuuuk jag känner mig! Kollar in läget i R pa västkusten där mitt paradis är och där snöar det för fullt och är minus 4.
Vis urlängtar man till varen?
Oftas kommer den som en skräll sa att man inte äns hinner att lufta varjackorna utan gar direkt till linnen och sandaler...men vad sjutton, i dagens läge verkar det helt ok!
Lite sommar ifran halland:



För de som undrar varför pippi hänger upp och ned...
Hon dinglar i sockerdrickes trädet där man kan "donera" sin lilla napp när man är redo att ta avsked av den...nu blir det holländska pannkakor till mina sma troll som slutade med sina nappar för ett bra tag sedan .....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar