Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 11 mars 2013

Voorjaar please

Fy sjutton!Holland är det KALLASTE landet pa Jorden!Jag lovar och svär (har precis tittat pa en film som jämför och förklarar Nederländerna versus Holland..ska se om jag kan sätta in länken till den..den är ganska rolig). Pratat med mor och skvallrat gamla pojkvänner och hur man gar i cirklar. Min mor tror att man är bundna till vissa människor och att man rör sig i cirklar om varandra...Till vardagen hör mina 210 vänner pa FB (inte BARA gamla pojkvänner :-D ) och fastän vi inte precis rör oss i cirklar är det lustigt hur vissa människor kan röra ens själ och det lilla klicket som kan vara i decennier, att man verkligen bryr sig om varandra och tycker om varandra.
Jag är verkligen rik pa människo kärlek och tackar alla högre makter för den energin jag far av mina vänner.
Nu är det dags att ta itu med mitt 365 dagars project som i dag tog mig till Kiruna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar