Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 28 oktober 2013

Att skaka av sig

Jag lever ett liv dar jag far mycket kritik..hollandare ar mycket mer direkta an Svenskar...mitt jobb med amerikanare ger mig min dagliga dos av Right Here, Right Now ..feedback...och tro mig..jag lar mig mycket och tar at mig all kritik..med matta, det starker mig, stoder mig och gladjer mig att folk tar sig tid att ge mig ledtradar till att vaxa...ja, sa ser jag det, kritik far mig att tanka till...

Varfor funkar det inte, hur kan jag fa varan relation att vaxa..vad ar mitt ansvar...vadfor forstar vi inte varandra,,,hur kan det bli battre...mycket battre...


Men, gott folk..jag har ett project som ar MITT!mitt 365 dagars project dar jag tecknar stader..riktiga eller fiktiva..men bara pa skoj, viktigt for mig.

Forra veckan tecknade jag The Bean i Chicago och 200 manniskor tittade pa denna teckning (helt jakla OTROLIGT!!)...jag fick 2 kommentarer varav 1 ...dvs 50% sa:
LIAR!
Va?

Va?
?

Vem skickade den kommentaren och vad kom den kritiken i fran?
Skakar i fran mig kommentaren men tycker att det ar markligt...det var ju inte ens kritik men en statement...Liar...HUGA LIGAN...det var ju varre an Vargen! som LinusIda sa... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar