Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 17 oktober 2013

globetrotter

Uffe ska vi ga upp pa berget och kolla efter havet?
Min granngrabb var ofte offret for mitt behov av att resa..readn som sma drog jag med min kara Uffe hit och dit..vi skulle utforska varlden som da bestod av en back, en kulle, en ang och en fotbollsplats...aaaaaa min langtan efter nya platser, nya varldar, nya manniskor ...langtan som smittade av sig for ett ar innan jag drog i vag..stack uffe..till Tyskland!!! Dar ar han an i dag och vi pratas vid och tjafsar pa varan hallandska dialekt...och jag langtar fortfaranda till nya platser, till metropoler, till angar o fotbollsplatser jag aldrig har sett.

Som tur ar erbjuder mitt arbete mig att dromma mig bort till Panama,Dubai, HongKong, New York, Qatar....alskar att resa och vil tacka alla som gor det mojligt for mig att resa om an i mina drommar...
 
Tack Finaste R for min Bath and Bodyworks bestallning! NAR kommer detta fantastiska marke till Europa...o jaaa...det ar ju JAG ansvarig for   :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar