Välkommen,Welkom,Welcome

fredag 17 januari 2014

Fredag och hajer

En jatte haj har signalerats utanfor den hollandska kusten...


Dyk Linda, det var mer som ett kommando November 1990 och vi ..min davarande pojkvan som har precis de  samma initialer som min man , sa det blir lite konstigt om jag visar till CK och 25 ar senare till CK..det till sidor
DYK...vi ar i ett paradis..
Jag dok..paradis paradis..vatten, kristall klart, alla fiskar i Finding Nemo simmade runt mig, smakade pa min hud, pa mitt cyklop..
jag simmade till kanten pa revet..


WOOOOOOOOOOOOW
mycket hojd radd jag tittade over kanten pa rvet ner i det svarta, ljupa, det var djupt...fruktamsvart djupt...100 hajar...


I bland kanns det som jag simmar emellan 100 hajar och det spelar ingen roll om de ar tiger. jatte hajar, syster hajar eller vegitariska snalla hajar...
Hajar ar smarta ...hard keeping up :-) even in paradise....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar