Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 23 juni 2014

Birthday

Det blir ingen natt i Sverige när jag fyller år..jag vaknar klockan 3, ljuset silar in igenom persienner och tyll gardiner..jag känner mig så jäklar förväntansfull..vad ska jag få?? När kommer dom?? Utanför hör jag att pappa plockar blommor ..jag försöker vänja mig vid mitt ny "år-tal" 5, 7, 15, 18... Dom kommer, sjungande ..väldigt högljudt och ganska falskt, stampande fötter som får elefant marchen i Djungelboken att låta som svan-sjön..jag kniper med ögonen och låtsas sova fast jag har varit vaken, lycklig och pirrig i timmar..jag blir aldrig besviken..jag älskar er!!
Årets födelsedags present av min älskade make som förstår sig på att fira födelsedagar!!
Jag älskar dig mitt hjärta och tänk vad kul att jag har blivit 43!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar