Välkommen,Welkom,Welcome

söndag 29 juni 2014

Travels...


Jag går i genom mitt instagram konto nu på morgonen när alla sover och huset är tyst..har varit med om en hel del och sett så mycket kul och varit på så många olika platser...om några veckor bär det av hem till västkusten och älskade Rydö ..can not wait Mitt instagram konto hittar ni under @LINTEKEU Hoppas ni tittar in...lite travels bilder att börja dagen med..
Columbus Ohio i januari
Superbowl fest i jan
Central park i febr
Greenville iMars
Nuksujärjvi i mars 
Columbus i maj
Barcelona i juni ..man kan ju fråga sig om man känner sig rotlös och rastlös när man flänger omkring liksom jag...jo det är klart..efter en månad börjar det väl att klia  i resnärverna och min stora gula väska börjar att tjata " packa mig..rör mig" 
Well hunnies..I ❤️ travels 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar