Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 6 januari 2015

Chill Out!.. Motto 2015???

Okej, jag vet ...jag har en tendens att typ "vrida" så mycket jag kan till något positivt ...inte för att irritera eller förvirra..nej för sjutton ..för att jag får kraft utifrån att tänka positivt ..
Det gör mig kanske naiv i åskådarens ögon ...men vänner..naiv, det är jag inte längre (tyvärr).
Men saken är den att jag kan fundera på hur människor kan reta sig på andra människor för att de är vackra, är succesfulla, harmoniska och/ eller det viktigaste i livet..LYCKLIGA...hur funkar det???
Jag hoppas inte att någon läser mina historier och bladder och retar sig på mig!!! Lämna denna blogg omedelbart! 
I bland läser man kommentarer på andra bloggar som gör en helt stilla..
Tycker att vi ska chilla ner oss litta 2015 och lyfta varandra i stället för att trycka ner eller vara cyniska..
I morse stog skogen i brand när jag körde till jobbet..tjusigt...Love and Play,
Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar