Välkommen,Welkom,Welcome

fredag 30 januari 2015

Hilversum upp och ner

Hem farden i gar tog mer an 2 timmar (jag har 6 mil till jobbet) och nar jag kom hem satte jag pa TVn.. nar man jobbar i Media staden far man ju lite abstinens..ingen " Journal" pa grund av omstandigheter????
Forra gangen det sag ut sa hade nagon mordat Pim Fortuijn pa parkerplatsen utanfor Media Park i Hilversum..Vad hander tankte jag och pratade med min collega Sophie som sa att det var fullt med poliser och helicoptrar.
Bara det inte hander nagot, nagot liknande som i Paris...
Som tur ur ar varlden inte helt galen..
Ingen dog, ingen skot ner nagon annan manniska...tack och lov for alla kansliga, intelligenta och otroligt proffisionella manniskor..som tur var tittar vi 10000 ganger i dag pa TVn pa hur 5 poliser tar en ung man som slapper sitt latsas vapen sa fort poliserna kommer..
Alla lever..snon faller, och vi med den?

Sa lange det fins liv fins det hopp..var snalla i mot varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar