Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 22 februari 2016

Resor och odjur

Nu har jag flängt..började i underbara Köpenhamn där vi hade möte ..sedan bar det av till München för att möta underbara kollega Felicias ( bästa namnet på jorden..eller hur???) hon lärde mig så mycket..
Tyskar arbetar ..generellt..mycket annorlunda än vad holländare gör..eller Skandinavier..och i måndags..UNDERBARA Edinburgh .. För mig sista gången ( via jobb.. Privat ska jag åka till Skottland så fort jag kan).. Nu packar jag för Sverige !! Mina pojkar o jag..hur underbart! Odjuret..det där dom sliter i mig och gör mig vek o ledsen, som  gör att jag ifråga sätter varför jag inte ger mig av till en ö i stilla oceanen och börjar en surf krog..odjuret..jag orkar inte, inte i kväll ...
Någon tog en bild av norrsken över Halmstad förra veckan ..Love it!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar