Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 8 mars 2016

funderingar

Jag tanker mycket pa det dar med att blogga och kanna sig oinspirerad fastan det hander sa manga saker i ens liv..hur kan man vanda..hur kan man hitta sin "nisch" , hur kan man sticka ut och beratta nagot kul och lite intressant..Vad ar jag bra pa? Vad tycker jag ar kul? vad inspirerar mig?
Just nu tanker jag mycket pa halsan och pa att bli 45.
Jag rycker graa strar och tycker att tiden gar fort.
Jag tanker pa hur mycket jag arbetar och hur lite jag verkligen njuter...
Skulle vilja gora nagot helt annat med mitt liv nu medan jag lever...jag tycker ju sa mycket om att mala..varfor gor jag inget med det? jag kan ju skriva om mitt mal att forlora 6 kilo..min kamp!
Asch jag far tanka pa det och bli lite mer disiplinerad och kanske mer fokuserad pa 1 tema? ..i stallet for 20? Jag vet inte...
Livet ar ju sa fargglatt och sa mycket att gora...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar