Välkommen,Welkom,Welcome

onsdag 27 november 2013

Det suger...

I gar kvall oppnades en dorr for mig..jag blev rord av tacksamhet och valdigt overaskad...jag valde att stnga den ..inte helt ..men ..jag ar pa ratt spar, efter 20 ar av sokande borjar jag kanna mig hemma..
JAG ALSKAR att diskutera med G i Malaysia hur vi kan takla tullen, vilken Ol som smakar bra och om vintern ar kall i Sverige, med ljuvliga S i Kina vad hon kan gora for att livet blir lattare for mig, Fina S i sin Mustang som sitter i USA och fragar om updates och A som behover hjalp i Panama NU!!Vackra M gor sa gott hon kan i Norge, L i Italien blir helt uber-irriterad pa mitt lugn, G i Kazchakstan ar sammarbetsvillig och vi pratar om regler och skillnader och liknelser..och vintern, Obamhartig dar..lite mer sammanbetsvillig i Nederlanderna...
Det ar kanske darfor jag alskar att starta upp min dator..det ar darfor jag alskar smileys i fran mina collegor runt om i varlden..det ar kanske darfor det ar svart att acceptera ett jobb, battre betalt..men dar man bara ringer 0031 nummer.....
jag vet inte...men varlden suger...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar