Välkommen,Welkom,Welcome

söndag 24 november 2013

Mr. New York

Han ar hemma igen...min man..
Han kom hem med kaffe, presenter till alla och roliga historier fran MIN stad...
Antligen hemma igen, och jag inser att det later knasigt eftersom han bara har varit borta i 4 dagar...men han ar saknad, sa oandligt saknad nar han inte ar hos mig o katten..
Nu ar det sa att jag kanner min man i over 7 ar och det irriterar mig att det var 4 de gangen han var dar..i staden som aldrig sover, i staden som tog andan av mig och sostra mi...
Och ar jag GLAD for hans skull ..att han far bo pa ett 5* hotel i Midtown Manhattan (kul anekdot: 2001..i juni bodde sostra mi och jag pa ett YMCA mitt emot detta lyx hotel...) ...kanske, lite..mycket lite..

Men alskling..jag ar sa glad att du ar hemma!!
Jag bjuder pa lite NY i kvall...var ni hamnar, far ni sjalva gissa..njut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar