Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 28 november 2013

Overraskningarnas dag

I dag blev det en annorlunda dag...I min branch vet man aldrig vad som kan handa..eller NAR det hander. Jag har vant mig vid att man bemots lite si och sa eftersom det handlar om mycket pengar, project och tidspress...men det gor ingenting...eller jo, det gar det men det ar det som gor mitt arbete sa speciellt!
Men i dag blev jag overraskad..forst nar det gallde en ny jobb telefon..1 iphone 5! Tjooohooo...sedan av ett overraskande email av en gammal van som jag inte hade hort av pa ett par veckor...han skulle ta med sig frugan pa aventyr i Malesie och ga i pension pa deltid (La dolce Vita nar man ar en levnadsglad OCH ganska rik engelsman)..
Sedan bar det av till Ikea for att kopa gott och pynt till Lilla Julafton nu pa sondag...
Langtar efter sno och julsanger...men forst far det bli Sinterklaas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar