Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 2 december 2013

Lucka 1 Berätta om din stil

En av mina favorit bloggare är Queen of Kammerbonia..denna underbara blogg ger mig mycket värme, inspiration och vardagslycka...jag känner i gen mig i hennes berättelser och drömmer mig bort i hennes bilder..
Nu är det så att jag har beslutat mig för att ..liksom Pia, ha en adventskalender .. 
1, Berätta om din stil,
Min stil..min make säger att " jag älskar att du har så många olika stilar..det blir aldrig tråkigt"
Nej, det kan man kanske säga😃
Jag älskar klänningar, gillar den rockiga stilen, är även lite glittrig, lite bohemisk,baggy byxor.
Kort om:
Jag vaknar..tänker på vad jag ska göra, vem jag ska träffa..vart jag ska hen, hur jag känner mig..har jag tid att stryka hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar