Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 14 april 2015

If I Could choose

Vi(jag...tänker verkligen inte att utrycka mig i majestätiskt pluralis hehehe)..fortsätter den exicentialistiska resan som tidningen Flow har satt mig i...Als ik kon kiezen zou ik...If I could choose, I would..om jag Kunde välja/ fick lov att välja:
Skulle jag:
resa till ett nytt ställe var månad
Resa till USA minst en gång per år
Utan problem välja en sund lifestyle
Jobba 1 dag per vecka hemifrån
Ha fullständig balans emellan mitt privata liv och mitt arbets liv
Jag älskar nya platser, äskar att resa ..
Tycker om US 
Lägenheten i Columbus längtar jag tillbaka till...
Och till människorna där..tänker på dem VAR dag
...imorgon..Det här kändes så skönt, this felt so good, dit voelde zo goed...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar