Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 13 april 2015

Valja hit och dit...

Varfor (jag sitter vid datorn som INTE har nagot svenskt tangentbord)..varfor kanner jag mig missnojd? Varfor hittar jag inte den dar balansen som jag langtar efter? Jag sitter och lyssnar pa Avishai Cohens fina piano spel i numret Soof..sa langesedan jag rorde vid mitt piano, sa lange sedan jag tecknade..jag malade var dag ut min langtan att resa, min langtan till okanda platser min langtan till aventyr...

Och har sitter jag nu och kanner mig missnojd??? Det ar som efter den langa vintern (Hollandska "vintern") som jag inte kan hitta tillbaka till langtan....Nagot som jag sjalv styr over och det fattar jag. Jag har bestamt mig for att bli medlem i Biblioteket igen sa att jag kan lana CD bocker och lyssna pa medan jag sitter i bilkoer ...

I det Hollandska Flow magasinet sa laser jag nu...Hur lever du ditt liv...
Fragan/stallningen 1: detta far vara samma om 20 ar: Min karlek till mina barn, min man, mina foraldrar och min syster, hennes familj, mina vanner...mina minnen...Min langtan till aventyr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar