Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 15 mars 2016

I (o) rolliga tider

Jag tror helt hjartat pa det possitva ..kraften att valja att tanka possitivt och valja att vara snall (men man om granser),  Men nar man har left nastan 45 somrar och fatt en del skin pa nasan och lite bagage i ryggsacken tycker jag att jag saknar tiden/livet dar jag var naiv...
Tank dig..att tanka possitivt OCH att vara naiv..HUUUR latt var inte livet att leva?
Nar graset var oerhort gront under mina bara fotter, nar jag tittade in i nagons (man varelses) ogon och verkligen trodde pa det han sa... nar det pirrade i magen av forvantan av vad den har dagen skulle  ba med sig..

Nu sa hor jag sa manga klyscheer, folk ljuger och mannipulera, vuxna som mobbar barn.. tycker att det kans som man far liksom vara pa sin vakt for att inte forlora mig..


Nagon som jag verkligen garna forlorar mig med ar B och hon fyller, mot alla odds, ar i dag!!! Hon ar et under och sa ar livet...eller hur?
Bild i fran Bornholm 2015 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar