Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 25 april 2013

A new day..a new dawn..

Tryckt pa näsan!Det behöver jag da och da för att inse hur lyckad lottad jag är..
Jag har tva fina barn...stora kärleken,tva fina bonus barn och deras fina mamma, min älskade älskade make, min allra käraste syster, hennes dotter...mosters gull, hennes otroliga make och min super svager, mina föräldrar som jag älskar sa djupt och som jag har sadan respekt och känner oändlig kärlek för..mina fina fina svärföräldrar.
Mina älskade vänner som sporrar, irriterar,skojar, inspirerar,tjurar,festar o tjojar och som drar mig ut pa äventyr det ena efter det andra..mitt jobb...
I bland (idag) blev jag pa mind pa att jag inte ska tjata om vad jag saknar..vad jag har är den störst skatten...Livet med de mina! Vilken skatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar