Välkommen,Welkom,Welcome

lördag 13 april 2013

veckan..har varit...intressant!

I gar skickade jag mina älskade föräldrar ett meddelande att jag levde..har varit tyst denna vecka men veckan har varit allt i fran stilla och tyst..
Ska uppdatera världen :-) om detta senare...
Just nu dricker jag mitt 8 kopp med kaffe (ja, jag minskar ner) och försöker njuta sa mycket som jag kan av helgen...
Veckan har varit intressant...och i och med att jag jobba med en mycket ytlig biiiisssniiisss far man vara beredd att byta trottoarer so man säger pa Engelska..för en 40 arig possitiv inställd  emigrant är det ett häftigt äventyr (LÄS...man börjar bli lite trött pa att byta trottoarer och man börjar att bli lite avundsjuk pa alla jobb som innebär att man jobbar mellan 9-17.med en lön som HALLER)..
Men vist..man är en del av de ekonomiska hjulet och ja, jag älskar mitt hektiska, ytliga arbete och allt so det innebär..
Men nu, ska jag njuta av kvällen,,,den första var kvällen i NL pa länge och jag njöt av Top Gun i kväll..tack JB för att du ville bli min vän i kväll pa FB...mins du när vi sjöng..Take my breath a way.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar