Välkommen,Welkom,Welcome

söndag 19 maj 2013

Att vilja ha en egen mane...

Som jag har skrivit inan är holländare ganska tuffa...i alla fall...sa kan det lata..eftersom det kommer mycket ljud, prat och "moet" dvs, du maste.
För en skandinav gäller det att halla pa sig och hitta sitt inre lugn, sävlighet, alvar och självdistans och tillsammans med en stor portion humor,ta det Nederlänska livet och människorna som de är.

Fast..och nu ska jag vara lite personlig...i bland blir jag sa TRÖTT pa det ;-)
Da skulle jag vilja springa barfota i dagg, bara vara och njuta av tysnaden, stjärnhimlar och vara med människor som förstar vad det innebär att:
Fika, ga ner pa stranden, ga en runda, mysa, vad Solsidan är, att Petra gjörde narr av Eurov. och att det var en PARODI pa det svenska sammhället..

Men än sa länge njuter jag av tysnaden i det här huset där mina änglar sover och jag dricker mitt Starbucks morgon kaffe...
Litta inspiration blir det till folket:
Ha en härlig dag!



Här skulle jag tänka mig att dricka kaffe just nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar