Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 23 maj 2013

When trying to climb Mont Everest

Vissa veckor kan bara fa ett namn..bisarra!
Inte bara för att manadens helgdagar mitt i veckan far mig att förlora all koll...men i allmänt dagens vecka so far: Folk som jag inte känner söker till mig för hjälp för jätte svara och personliga saker, Svart att balansera allt pa jobbet, Privata Tumult, känslan av att inte räcka till gör mig GALEN i bland..barnen sag tyvärr en hängd människa när de cyklade till skolan (altsa...det är jätte-hemskt att folk väljer att avsluta sitt liv MEN gör det EJ där barn cyklar till skolan!!!!!), SNÖ i dag!!!Men herreeeeeeguuud...kallt som in i norden pa pappas födelsedag ...tycker att denna manaden känns som ett marathon ...as climbing Mont Everest (bilden är lanad...skulle inte ha nagon energi att bestiga ME)

Snart är det helg o det är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar