Välkommen,Welkom,Welcome

fredag 17 maj 2013

Snabba cash, ytligt och lärorikt

Det är helg...lill killen spelar TV spel, maken doppar sin kaka i kaffet och jag har uppdaterat mitt 365 dagars project och min facebook. Det har varit en intressant vecka och jag har förundrats av hur hard och ytlig branchen är som jag jobbar i. Samtidigt som jag förundras över hur jag hamnade här, tycker jag om tempot och fattar jag att man är lika populär som sitt sista project...lär jag mig massor om hur holländare är (ja,efter 21 ar kan jag fattas som trög-lärd). När Sebastian i början av veckan fragade om livet gar ut pa det här..kan jag bara konstatera att vi är en del av ett ekonomiskt hjul..jag har valt den här vägen..och väljer att avsluta kvällen med:
When nothing goes right...decide to turn left!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar