Välkommen,Welkom,Welcome

fredag 7 november 2014

Choose the right thing...

När vet man att man är på rätt spår..när är man 100% säker på sin sak? Den frågan ställer jag mig om inte var timma så var dag..
Weet je het zeker ...frågas det mig ofta ofta...nej, svarar jag...jag vet igentligen ingenting säkert..
Jag vet att jag älskar mina barn, min familj..det vet jag säkert, jag vet säkert att jag blir glad av musik och att resa och kramas..jag tycker om att rita att leka och skoja..jag tycker om klänningar och smaken av saltvatten i min mun när jag simmar i havet..jag vet att det var bra att jag gjorde vissa svåra val i mitt liv, fastän min värld verkade upp och ner just då..
Konsten är kanske inte att veta..men att vara nöjd med valen som man gjort, stora som små, njuta av dem man håller av och aldrig sluta att leka och drömma...
Bästa vännen B skickade mig det här fotot i dag..hon är en underbar livsnjutare som verkligen har fått sin del av svåra val och situationer..nu njuter hon här..
Nu är det helg..weekend, weekeinde..
Kramar till er läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar