Välkommen,Welkom,Welcome

söndag 2 november 2014

Var tog den vägen???

Med en snabbhet som slår världs rekord var den här helgen här och vips över..har kört hem mina grabbar till pappan, plockar glas ( jo då..vi ska ha bort alla 23868 udda glas)..men var är hösten?? I går 20 grader och i dag om än snäppet under..underbart. 
Men, hösten var min favorit årstid och frostiga morgnar och längtan till december började ofta i oktober..men inte i år! Om 4 veckor är det advent...
Det blev fotbolls spelande, tenta pluggande och massor av matlagning..kel och kramar, jag älskar dig och uppmuntrande ord..älskar mina pojk helger..
Jag cyklade en runda i eftermiddag för att njuta av ljuset och syret..vår små stad är 
Det här huset...där skulle jag vilja öppna café  i ( musik café ...som farmors pappa hade i Växsjö)..nu är det ny vecka som väntar om hörnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar