Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 11 november 2014

Tema....

Okej, min lilla blog..jag känner att jag måste välja ett tema, typ...den har ju ingen struktur..det är ingen skönhet blog, mode blog, inrednings blog, handarbetes blog....den är liksom författarinnan..strukturlös ... Ser den lite mer som en dagbok och jag blir så vanvettigt förvånad och otroligt glad när jag ser att någon läser eller tittar in i mitt ganska oglamorösa 43 åriga virrvarr av resor, mat, kärlek och funderingar ...MEN jag hoppas innerligt att jag får hoppa på Emilies Dahls blogg med hennes adventskalender ..det blir lite mer struktur och tills dess:
Bilder från tjusiga Aachen som vi besökte i helgen OCH jag har bestämt mig för att ge dagens musik tips i från Spotify (inget gnäll om musiktipsen smaken är som baken)

It's the season;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar