Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 3 december 2013

Lucka 3 Berätta om vad du önskar dig i julklapp

Jag fyller ar den 23 juni...Ungefar den 24 juni borjade jag att skriva min onskelista infor julen nar jag var en liten tjej... En lista som oftast blev lang..sa lang...och det handlade int om att jag ville ha allt jag onskad...nej for sjutton...det handlade om att DROMMA, att fantisera om om de vackra tingen man kunde onska sig, och man kunde liksom fantisera om situationen  dar man skulle anvanda sina onskemal.

Nu har jag allt jag onskar mig och mycket mycket mer..men om jag ska fa dromma och fantisera mig bort till OVER THE TOP julklapparna blir det det har:

Forst drommer jag mig bort till min resa i Januari 2014 till Columbus i US och onskar mig den har att resa i:
Sedan vill jag laga mat till mina kara och maten ska komma ifran den har fantastiska mat-konstnaren:

Jag alskar musik och den har skulle gora sig bra i skivsamlingen...underbara Belgare, overaskar var gang:
Till sist behovs det ju en riktig prinsess klanning da och da, eller hur??
Den har ar valdigt vacker tycker jag...Valerie ar sa duktig (behovs en aterforsaljare i Nederlanderna!!!)
Till allra allra sist...Bath and Bodyworks  goa Cherry Blossoms...Langtar till kontoret i US




Givetvis onskar jag mig en roadtrip till US...fran San Fransico via Montana,Chicago till NY , garn och virknalar sa att jag ANTLIGEN kan lara mig att virka blommor, poesi bocker om karlek som jag kan lasa hogt ur till dig min alskade, ny fagelholk som inte ser ut som ett alphus men mer som ett Mumindals hus,...tummvantar i guld, biljetter till Depeche mode koncert, Aussies choklad, PINK yoga byxor ect ect ect ect :-)

Harligt att dromma sig bort i Emilys blogg intiativv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar