Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 5 december 2013

Lucka 5 Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark

Vi fortsatter med Julkalendern.....Aret 2007 gjorde jag ett val..ett val som vad livsviktigt for mig..jag brot upp ifran ett forhallande som var slut manga manga ar tidigare, dar ingen vagade ta forsta steget, min partner var foralskad i nagon annan och jag hade forvandlats till en skugga..Nar jag valde att bryta upp forlorade jag en hel familj av Svarforaldrar, svager/svagerska..kusiner..grannar vanner, och jag kande mig sa ensam och vilsen i Nederlanderna..mina kara i Sverige kandes sa langt borta..ensam.
men sa borjade jag att springa, rensa kroppen pa stress och ledsamhet..det funkade bra..
Mina lopar skor och "ut och kuta klader "hjalpte mig i balans...
Har kommer lite sjysst osnygga bilder pa mig och mina loparklader (oftast EFTER foton... :-D)



Kram i fran ett stormigt Holland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar