Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 9 december 2013

Lucka 9. Berätta om din stil när du var 15 år.

Det ar augusti 1986, jag  har fatt min forsta lon och drar till H&M i smastaden..har ska det handlas!!!!Haret ar langt, perminentat, blonderat och hyfsat dott, jag har Janes hellens bronze puder i hela ansiktet och Nivea pa lapparna som ar liksom coolt vit/rosa...bla mascara samt Jane Hellen parfym. Jag sliter at mig ett orange linne som det star Toy Boy pa och ett par pastell rosa hangslebyxor...det blir ett lappglans ocksa..roll on med apple smak..musiken i bakgrunden ar Spandau Ballet och Modern Talking...jag har fatt min forsta lon..jag shoppar..jag kanner mig vuxen...Life is good and sky is the limit!!!


Ar det nagon annan som ar sugen att hoppa pa Emilys roliga julkalender?
Imorgon:
10. Berätta om någonting som du tycker är alldeles särskilt vackert.
Sedan:
11. Berätta om det fulaste du vet.
12. Berätta om musik som inspirerar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar