Välkommen,Welkom,Welcome

lördag 26 januari 2013

Älskar allt vackert!

Jag GILLAR fina saker, vackra ting, krussiduller, arkitektur och design..men det är ju ocksa ganska personligt.
Jag gillar RAW -style...och när jag fick äran att jobba med Apropos Studio & Area design blev jag överlycklig! Vilka underbart duktiga och inspirerande människor!Kolla det här pa FB http://www.facebook.com/aproposstudio/photos_stream

Eftersom det där gänget är jädrans duktiga pa  att beskydda deras bilder kan jag inte sätta dem pa bloggen men kära ni Kolla Kolla in dessa genin pa deras FB.

Sa här kommer lite andra fin fina vyer :-) ..
Favvo stället i Apeldoorn
Favvo trädet i Halmstad
favvo boken om normader
Vist är det härligt när man kommer pa platser och riktigt kan dra in skönheten...när man tänker, det här glömmer jag ALDRIG...sista fotot i det här inlägget kommer i fran NY...Ik hou van NY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar