Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 10 januari 2013

Tweeeeet & Curling

Tweeet tweet...
Jag har tva goa grabbar..12 och 15 varar som bor ömsom hos sin pappa och ömsom hos mig (vi har fasta tider..det later lite flummigt "ömsom" men TRO mig..det är det ej). När hela världen har Facebook, bojkottar mina skatter detta sociala medium. De twittrar...oj jag har fatt tillstand att följa dem.
Det innebär (mitt fel för jag fattar inte hur man kan blockera retweets ect ect..är det nagon i universum som kan hjälpa mig??)
@Amber "nu ska jag ta pa mig sockor"
@Amber "eller ska jag ta strumpor"
@Daniel "woop woop"
@Seb"slutar skolan kl 14:00"
@Daniel" me xbox kapot"
x100 PER DAG!
Men det har sina fördelar...sa sag jag i gar att hemma hos pappan xBoxen hade gatt sönder...da kan jag förbereda diskussionen (som kommer med mina skatter..det vet jag till 100%).

Det ärinte sa att jag förbjuder att frakta grejor och kläder fram och tillbaka men jag haller pa att träna att säga STOP för det där...Det är sa lätt att jag löser allt och curlingföräldern i mig knuffar stenhart för att komma ut och fixa och lösa alla världens problem.
Men vad löser det..pa lang sikt menar jag

ZERO

Men nu ska jag pa föräldra möten (2 timmar heeeeerrrrrrrreeeeeeguuuuuuuuuuuud) sa nu far jag verkligen en realitycheck när det gäller min curlingförälderfärdighet..
Det är för fasen ingen som gnäller pa mina ungar, VA!!!!!????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar