Välkommen,Welkom,Welcome

torsdag 24 januari 2013

Vill ha en egen mane

Tänk att i en liten glänta fa ha det här paradiset?

Ibland kan jag tycka att min dag gar ut pa att prata ..8 timmar pa minst 3 olika sprak och 7 tidzoner..intensivt, mycket fixande,snabbt handlande och manga manga skratt..i bland kan jag bara önska att jag hade ett sant litet finskt paradis att lasa in mig i och bara vara...i lugn och ro.
Avkopling hittar jag i lugnet i min makes härliga armar, när jag gör nagot fysikt som löper ett par kilometer  eller cyklar, laga mat och lyssnar pa musik.
Jag undrar...i ett land där det aldrig är tyst och där det aldrig är mörkt..hur kopplar alla andra av?

Nu ska jag lyssna pa The Budos Band och göra Nederlands Nationale IQ test i fran i gar...inte särskilt avkopplande men KUL ! :-)
Fijne Avond!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar