Välkommen,Welkom,Welcome

fredag 8 februari 2013

Happy Friday?

Enligt 1 av jordens befolkning var det INGEN Happy Friday..det var dagen mobilen laste sig och BIC coden fösvann...dagen da twitter accounten frigavs men alla kontakter var försvunna eller deaktiverade..OCH denna jordbo kände sig förkyld!
nej det var icke sa nicke jag...men min älskade tonaring numbero 1!
Och jag kommer i hag hur komplicerat livet kunde va som tonaring..herregud..VARFÖR kunde ma inte ga varända fredag pa disco, varför var LPn fran Spandau Ballet..Maxi singel....through the barricades ..varför hade stora kärleken da J nya flickvänner varannan vecka????
PS...HAHA!!!han o jag har varit polare nu i 30 ar!! det är mer än hans flickvänner/fru har varit..pilutta pilutta

Men det är inte lätta att ha alla hormoner rasande som en varälv igenom kroppen..inte 1985, inte 2003, inte 2013

jag skulle säga..Happy friday o ät lite choklad
liten teckning av moi..hall till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar