Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 12 februari 2013

tankar,känslor och ideer

Lilla kursen Mindful Analysis skrivandet fortsätter..och jag tycker att det är tufft..
Är sa van att göra saker automatiskt, tänka positivt och förtränga det svara eller negativt.
När jag skulle skriva ner mina tankar, känslor och idéer tycker jag att jag känner mig sarbar och ofokuserad..Och det är sa konstigt för är det nagon som är omringad av kärlek sa är det jag!

Kramar och mys i massor o i kvadrat av maken, gapskratt..possitiva ord och pushande av vänner som lyfter mig till himlen och haller mig pa marken samtidigt. Kärleken till mina fina fina gossar som börjar bli män. Uppskattning av kollegor och chefer...varför känner jag mig da sa skör?

Svaret kommer kanske i slutet pa kursen..I will keep you posted.
Nu Starbucks och legaly blond pa TVn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar