Välkommen,Welkom,Welcome

fredag 15 februari 2013

Happy friday...igen

Ojojoj hoppade ju nästan över Valentijnsdag (inte riktigt för C. hade fixat skattjakt at mig), men jag fastnade i snöstorm efter en workshop som jag hade i mitten pa NL.
Det var trevligt att möta kollegor och inspirerande folk. Nya kunskaper är alltid kul och när man utvidgar sitt nätverk ...betyder det alltid nagot kul för framtiden.
Men härligast är väl att träffa dem man verkligen tycker mycket om, goa vänner..som B som kom med blommor, massa spännande historier (om män!..manga män hihihi)och gapskratt.
Nu väntar jag pa att C.ska komma hem sa att vi far ha en myshelg tillsammans och jag önskar att jag ska känna mig frisk o kry snart.I min mindfullness skriv kurs fick jag i dag uppdraget att nämna saker som jag irriterear eller stör mig pa. Nämen..det var ju inga problem..jag bara hoppas att jag hittar minst det dubbla som jag glädjer mig av.
Avslutar den här veckan med en liten teckning..hall till godo!
Och om det är nagon i universum som vet var eller Om man kan köpa semlor i holland..hojta till är du snäll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar