Välkommen,Welkom,Welcome

söndag 10 februari 2013

Me a milionaire

Men vad tog helgen vägen???I alla fall en underbar vacker helg med glada nyheter..syster yster, snygga svagern och underbara lilla F kommer i MAJ!!!Tjohoo..när man bor/emigrerat utomlands har man een topp 3:
1 familj o vän besök
2 familj o vän besök
3 familj o vän besök

Härlig känsla och vi familj o vänner var man bor, vad man sysslar med o hur den "gra" vardagen ser ut...lata gamla vänner träffa  nya och fläta in min nya familj och vänner i min lilla nya familj med vänner--
VILKEN LYX!


Min bonus dotter fyllde 23 i dag och hennes mamma berättade för mig: min dotter ger mig glädje varje dag..lieve M..mig med och du är en toppen morsa!...sen har det förberetts inför morgon dagens Sushi med L och R (som är vegetarisk..utmaning)

Zin in nieuwe week!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar