Välkommen,Welkom,Welcome

lördag 2 februari 2013

Supermassive Black Hole

Redan lördag kväll???Hur hände det?? Hade sovmorgon med maken och lyxade till det med en alldeles förträfflig frukost..sedan har det inte hänt nagot särskilt..pysslat,handlat..maten star pa spisen (färsk pasta med RIKTIG kött färs sas http://www.kokaihop.se/recept/italiensk-kottfarssas som tar en härrans tid men som är sa gott!!Jag brukar köra med färsk basilika och en snutta kanel..men det är en smak sak..

I gar hade jag turen att träffa underbara K och P (ja försök att fa en date med 3 vänninor som är flerbarns mammor och egna företagare....). K och jag har fatt bra mitt i nyllet smällar av livet, tröstat varandra och dratt ur varandra ur träsket..nu var det P tur.
I dessa lägen behövs saker o ting ältas om och om i gen och kom i hag mina vänner..när det gäller hjärte sorg..Va ALLTID pa din väns sida..försök inte att relatera...funkar inte..
De var en fin kväll med mycket skratt o god mat. De spelade LP skivor ocksa till varan förtjusning (hoppade och dansade det förmycket hoppades halva laten över...det känner vi väl i gen).
Nu skas det dukas o samla mod o kraft inför morgon dagens arliga äventyr...

Letande efter dröm köket forsäter..tycker att detta är sa fint! Day Birger et Mikkelsens skapare (Mikkelsens kök..LOVE IT)
Fijne Zaterdag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar