Välkommen,Welkom,Welcome

lördag 23 februari 2013

Mitt 365 dagar projekt

Oj da det här är tuffare än vad jag trodde!! Hitta inspiration och tid och fantasi och tid att pyssla med det här--ganska omfattande projektet ...varje dag!

Och när jag var ute och sprang (8 km pa 45 minuter whoop whoop) försökte jag att fantisera lite över vad sjutton jag kan rita..och att det känns som om jag hoppar utför ett stup varje gang som jag publicera mina teckningar..det är sa stort för mig. Jag hoppas att de som ser dem far ett leende pa läpparna och blir glad. För städer, möten med människor  och färger..det glädjer verkligen mig!
Det här bilden inspirerade mig till morgondagens teckning (det ska jag visa i morgon).
Eftersom mannen jobbar och mina pojkar är och har födelsedagsfest hade jag lite egentid som jag använde för att (rita) och "whats uppa" med världens finaste R,L,S...vad härligt när en explosion av meningar flätas utan nagon logica med varandra och även om en är i Kuwait city, den andra i Paris, och en i Amsterdam o jag i sma staden..vi stödjer,fnissar,sladdrar och slar vara kloka huvuden i hop..
Här är vi pa äventyr i Istanbul..

Längtar väldigt efter var just nu..slaap lekker..Big Dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar