Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 11 februari 2013

Snuvig Flow

Sitter och pustar ut..mätt efter kvällens Sushi o Miso soppa tillsammans med L en R...mycket gapskrattande och lite flirtig provocerande. L o R är kollega vänner som jag mötte för 2 ar sedan o vad KUL livet blev efter det...vilka härliga inspirerande o snälla töser med mycket mod..vi har skrattat o gratit, dansat och druckit, pratat strategier och analyserat.
Vi pratade om möten med människor..hur de kan röra om världen för en sa häftigt att inget blir sig likt efter det..Vakra Roliga R, sta pa dig och har en underbar tid i Kuwait..you can do anything,girl!

Men som sagt..jag är dödssnuvig och näsan bara rinner o rinner..har dykt i mitt favvo magasin: Flow där de i det senaste numret utmanar en till at skriva..och det ska jag göra..följa mini cursen som varar 4 veckor.
Jag tror att skriva är som att springa..I början gar det trögt, sen flyter det pa.


Nu te och väntan pa älskade C som kommer hem nagra dagar (vilken överraskning!!!)

"In de stilte tussen woorden zit een mooi gedicht" Spinvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar