Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 30 december 2014

2014...

2013  natten onskade jag mig ett ar av resor...skickade in onskan i universum och universum gav...
Resor..
pa resa..pa resa.. UNDERBART!!! Ja..2014 var mitt res-ar med massor av aventyr som jag sa mycket tycker om..
5x Columbus..1x Boston 1x New York, 2x Detroit, 1x Boston, 1 x Atlanta, 1 x Helsinki, 1x NORRLAND...a vad jag ALSKAR Norrland, 3 x Rydo och Kvibille, 2x Kopenhamn, 1x Oliviella, 1x Aachen, 1 x Yllas i Finland....och nu mina dagliga aventyrliga (not so much) resor till Hilversum..
Resa har jag fatt..gjort svara beslut, langtat till dem som jag saknat och forsokt att ta lite hand om mig sjalv for att kunna ta bra hand om de som jag alskar.
Daniel har slutat grundskolan och pluggar nu kommunikation..Sebastian har vuxit 50 cm pa ett ar verkar det..Cees och jag tittar pa varandra och undrar var tiden gar..den far inte ga for snabbt for att vi njuter sa...
2015 onskar jag att alla far vara friska och att jag far fortfarande far resa..kanske lite mindre och inte sa langt bort som 2014...
I morgon blir det fest och jag ser fram emot det!!!

Och jag ska tatuera Moi under 2015 ...oooo yeah!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar