Välkommen,Welkom,Welcome

lördag 6 december 2014

Lucka 6 en bild ifran en resa som du gjorde under aret

Det han bli en sen lucka 6 i dag i Emily Dahls julkalender ...häng på vetja!! Www.emilydahl.se...I dag ger vi oss av på resor!!



2014 var ett förträffligt rese år..min resväska hann aldrig bli dammig (vilket var en av mina nyårslöften det här året). Alla resor har lämnat fantastiska minnen hos mig, jag var 5 gånger i USA, 1 gång i Spanien, 4 gånger i Sverige ..otaliga gånger i Tyskland ..men det är ju inte så men en speciellt när man bor 25 min i från grensen..
Jag kan inte välja 1 jag väljer:
2 i från  New York,
-12 i central park..ishockey och ekorrar



Norrland/ Lappland är fantastiskt..det fins inget så stjärnklart/så tyst/så kallt/norrsken  och med en natur som tar andan ur mig..
Jag väljer snöscoteråkning och Ylläs,

Iskallt Ylläs


Sverige...Steninge


Barcelona och vackra Sitges;



Blir så glad av härliga Sitges:



Till slut; Köpenhamn ...fest på en takterrass i Nyhavn i slutet pa November....


I can go on and on and on and on...
Ha en underbar kväll!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar