Välkommen,Welkom,Welcome

tisdag 16 december 2014

Lucka 16 erut självporträtt/ selfie som du har tagit i år

Selfies och självporträtt ...så snyggt och proffsigt tagit av andra...men inte på mig. tycker alltid att jag ser för trött ut, konstgjort leende, tittar snett, fel ljus, tovigt hår...jag tycker om att stå bakom kameran, inte framför och inte en selfie.
Ändå hittade jag en, med Bono glasögon, cykelhjälm och allt..ur snyggt (not), men kortet är ändå väldigt mycket MIG..
Jag mountainbikar på ett natur område utanför Apeldoorn som jag älskar. Stundom är landskapet som en tundra, stundom en urskog och det är så fint!
Jag försöker att ta ett kort på mig i den natur som jag tycker så mycket om här i NL och bryr mig inte om att hjälmen är på och glasögonen är på sne'.
Håll till godo
Det här var min lucka 16..läs gärna mer öden och äventyr i Emily Dahls blogg julkalender .. www.emilydahl.se .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar