Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 8 december 2014

Lucka 8 en bild i från i år som bäst beskriver din vardag

Jag tror att min vardag i Nederländerna inte hade skiljt sig så väldigt mycket i från en vardag i Sverige om jag hade stannat in Sverige .Men, nu har jag ju bott mitt hela vuxna liv i östra Nederländerna och känner inte någon vardag någon annanstans än just här...
Mitt liv uppfylls av mina fantastiska ungar, min älskade make, mina vänner...mycket mycket jobb som jag tycker är jätte kul. Det res väldigt mycket, vi alla i min familj lever med oregelbundna tider och vi gör så gott vi kan att få alla att njuta av vardagen så mycket som möjligt.
För, varför skulle man inte kunna ha en spontan fest på en tisdag? Varför inte en lyxfrukost på en torsdag..framför allt njut och ha kul var dag..på arbetet på skolan!
Glittra, ha kul och utvecklas..
Dagens bild är tagen på mitt arbete ...glitter och musik baby!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar