Välkommen,Welkom,Welcome

måndag 15 december 2014

Lucka 15 en bild på en person som får dig att skratta


Inga ord I världen beskriver hur gärna jag skrattar med dig..när vi träffades var jag mer vilse än Tove Janssons knyttet och du välkomnade mig in i din värld med öppen famn och den största generositet än vad jag någonsin kunde önska.

Du är min bästa vän och aldrig någonsing kunde jag drömma att få träffa någon som dig..

Efter alla år längtar jag alltid hem till dig, du som gillar att busa, pussas, spela spel, sporta, resa, shoppa, fara i väg på äventyr, och som alltid vill vara tillsammans men förstår mitt behov av att vara ensam..i bland. Jag valde det här fotot som jag tog när du klättrade på Brooklyn Bridge;


 
När jag tänker på ditt skratt känner jag mig glad och när jag tänker på att jag nästan ska åka hem och du ska möta mig i hallen med ditt: Liiiiiiiniiiiieeeee eindelijk (äntligen)blir jag varm inombords som en sommar dag!
Cees...du och jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar